onsdag 19 mars 2008

Hej mitt vinterland...

Trodde jag inte att jag skulle behöva sjunga för min syster så här sent i Mars. Fast det ser ju inte bättre ut än att jag ska behöva ringa och göra det. Utanför mitt fönster är flingorna stora som femkronor...
Idag är det ledig dag för oss båda och hur underbart ska inte det bli, vi har en del besök inplanerade så det känns också lite spännande.

Rapport kommer senare.

Kram

Red:
Rapporten om den lediga dagen kunde ha blivit bättre... På sätt och vis har den innehållet både bra och dåliga saker. Några av dem är jag inte beredd att dela med mig av ännu.
Banken löste sig till en bra grej, men så läste jag mailen nu och då kom det en smäll som jag inte var beredd på. Kanske lite förvarning... Nåja det var ändå med i något vi räknat med så det blir inte någon katastrof, men ändå inte roligt.

Ang. det inplanerade mötet fick jag en bränna som jag på sätt och vis redan hade räknat med men det är inget roligt att få det svart på vitt...

Nu är det jobbdags sen ska jag gå och vrida och vända på mig ett par timmar innan det är dags att gå upp igen. Som tur är kliver jag av jouren imorgon och kliver på festandet. Jag och en gammal kollega ska göra Stockholm osäkert, tyvärr kommer jag nog att bryta ihop och gråta en skvätt men det är inget som inte går över. =)

Kram på er alla

2 kommentarer:

Anonym sa...

HOppas ni får en härlig ledig dag.

Trollisbo sa...

Tackar! hitills är den mycket bra