fredag 14 mars 2008

jag i framtiden

Upptäckte idag att jag på jobbet inte befinner mig i nuet utan i framtiden. Skulle kika vilket datum det var idag och höll på att skriva den 28'e mars. Kanske man kan säga att det är lite att göra på jobbet och att det mesta handlar om vad som ska ske i veckorna som kommer.

I helgen är det fin fin mässa på Rocklunda som ska besökas. Sambon har lyckats roffa åt sig biljetter till detta evenemang, så nu ska jag gå runt och tråna efter allt jag vill ha men som är för stort för plånboken. =) Kanske kameran ska med för att föreviga detta ögonblick av ångest?

Det mörka molnet på min himel just idag är att jag går på den hemska jourveckan. Jag har tidigare varje gång önskat mig en lugn vecka men det har ju inte gått så bra så inför den här veckan önskar jag mig inte något alls!

Ha nu en bra helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad var det för mässa?

Trollisbo sa...

Villafamiljen tror jag att den hette. Förväntade mig inredning och fick värmepumpar. =)