onsdag 9 april 2008

Men hallå, Vädergudarna?

Ingen som jag känner har dansat snödansen och jag har hängt ut min almanacka! Vi går mot varmare och ljusare tider, ville ni att vi skulle ha snö kunde ni haft den goda tonen att ge oss det i december!

Igår däremot var det en bra dag! Var på ett mycket trevligt möte inför framtiden och sen var jag ute med L och åt lunch. Det var kallt men efter en kaffe som nästan hamnade i hennes knä =) blev jag varm igen.

Vuxenpoäng på mig igår var att jag tog mig för att börja pensionsspara, något som alla andra har gjort i flera år säkert. Men man kan ju inte vara först med allt? Låter man andra prova först går man inte på så många nitar, eller...

Det sköna med dagar som denna är att:
Det är chefslöst på jobbet
Det är onsdag och halva veckan har gått, nu är det bara två morgnar och två kvällar kvar till helg
Jag har en god matlåda att intaga på mitt skrivbord
Jag ska bränna skivor hela dagen, dags att lämna in till eftervärlden igen

Kramen

Inga kommentarer: