onsdag 14 mars 2007

Dan för dan före dopparedan

Sitter och funderar på hur det ska gå...
På fredag anländer hus och en del tillbehör. Har jag tagit ut tillräckligt med semester för att hinna med allt? Kommer jag att halka ner från taket när jag missar huvudet på spiken? Ni vet en massa sånt.

Snickarbyxorna hänger på kroken jag vet vilka skor jag ska ha på mig och vilken tröja, allt är således klart för att börja.

Jag är lite orolig för hur lastbilar och sånt ska ta sig upp för backen till grunden men de säger att det ska gå så då får det göra det. Kl. 06.00 är det dags för att köra upp de första skivorna och väggarna sen kl 17.00 ska de vara klara med skalet och vi får nyckeln. Visst är det helt fantastiskt att det bara tar en arbetsdag att sätta upp ett helt hus! Bilder från detta kommer ut så fort det går.

I morgon Torsdag är det dags för något annat skojjigt. Det är AvenueQ dags, hela kvällen är planerad. Snabb middag med gammal jobbarkompis sen till Maxim för att bänka oss till kvällens underhållning. För er som inte riktigt vet vad det är finns det information på denna sida.
Det finns även en liten film med dessa dockor på youtube.

Nej nu måste jag jobba vidare.

Inga kommentarer: