torsdag 15 mars 2007

Elsladdar

Så var det så dagen innan.

Igår kväll satt vi hemma och pratade om hur vi ska göra allting, vad ska vi ha för hammare osv. Då slog det oss att vi faktistkt inte har någon hammare, eller att vi inte har ordnat med en kabel så att vi får upp ström till huset. Sagt och gjort svärfar kopplades in och sladd skulle ordnas fram, dock behövs det ca 75 meter samt en kopplingsdosa så att vi kan få ut 220 V istället för något annat. Det där något annat är inte så bra om man vill koppla på någon apparat. En mycket road elektriker försökte rada upp allt som vi behövde ha.
Fast nu är det ordnat, fläkt är på ingång, elkabel är beställd och allt kommer imorgon.

Jag själv däremot vet inte riktigt hur det ska sluta, jag har en dunderförkylning på ingång. Det innebär då att jag har ont i hela kroppen, näsan rinner och jag hostar konstant. Dock måste man ju vara envis och jobba på för ikväll är det musikal och jag kan inte gå dit utan att ha varit på jobbet innan.

Hörs ->

Inga kommentarer: