söndag 30 december 2007

En kvart kvar

Av mitt liv som 30-åring...
Sen är det bara utför nu får man skriva 31 och antagligen också byta checkbox på undersökningar och sånt =)

Ett tag var jag lite sugen på att försöka sammanfatta året och hur det tett sig. Jag kom på när jag satt och skrev på det att inlägget skulle bli så långt att ingen skulle orka igenom det, inte en jag.

Året har nog varit som de flesta andra år, det har gått upp och ner i olika omgångar. Det har dock varit ett år som jag nog har mognat och lärt mig mycket om mig själv. Jag har tagit vissa beslut efter mycket eftertanke och jag har börjat svänga mig med stora ord som att den här sängen är romantisk osv. Så för de som känner mig kanske jag har förändrats lite är lite mindre kaxig och lite mer omtänksam.

Inför nästa år har jag en massa stora förhoppningar på olika händelser. Jag vet redan nu att min familj kommer att utökas en massa till. Men der är ju inte förrens i April igen. (Vi får se vad naturen har i åtanke för min och sambons familjestorlek, kanske även den kan bli större under nästa år...) Sen hoppas jag kanske på en utveckling av mitt arbete, vem vet?

Nu ska jag somna som prinsessan på ärten och glatt men överraskat vänta på min present imorgon. Fast man vet inte vi brukar inte köpa så mycket presenter åt varandra så jag nöjer mig med en snäll sambo och en stor puss.

Kramas

Inga kommentarer: