onsdag 12 december 2007

Julfest idag

och en lite fågel har viskat i mitt öra att Martin Stenmarck kommer att vara en av gästartisterna. Ohh ibland är det en fördel att jobba inom media =)
Så klockan strax efter 17 läggs allt arbete ner och efter en tripp till husets bästa spegel och lite smink bär det av till Berns salonger för samkväm med förhoppningsvis god amt och dryck. Sist jag var där var det kalas! Och så lite senare på kvällen ska det då vara dags för lite artister...

Jag vet inte riktigt hur ni funkar men om jag läser en rapport på engelska och så råkar man på ett ord som av sitt sammanhang ger en någorlunda bild av betydelsen så måste jag ändå in på dictionary.com för att exakt ta reda på vad det betyder. Ibland kan man ha så fel... Om jag säger Detrimental, vad kan då det betyda? På kontoret gissade vi allt från mentalt förstörande och förhöjande, svaret är damaging eller harmful. I sitt sammanhang handlade det om en generalisering av titlar på websidor =)

Hur ser det ut genom era fönster just nu? Se det som en utmaning!
Så här ser det ut genom mitt! Kl 14 någonting 071212

Inga kommentarer: