tisdag 11 december 2007

Livet går vidare

Satt och funderade idag... (jag vet, det kan göra ont ibland!)

Det blir tunnare och tunnare med inlägg här på lilla bloggen. Mest beror det på att det här från början var tänkt som en blogg enbart om hus och husbyggande. Nu är det mesta för stunden över, även om det kommer att komma mer byggande snart igen. Så raskt ändrade jag den lilla fina texten under rubriken till att innefatta även andra saker än hus och inredning. För hur man än ser på saken kan det bli otroligt tråkigt att inte prata om något annat än husbyggande, renoverande, inredande och allt annat som tillhör... så nu ska jag ge mig på att bara försöka blogga om allt möjligt. (får se hur det går?)

Jag har ett mycket bra jobb till att börja med... på vilken annan arbetsplats ingår att skapa många av sina egna arbetsuppgifter? Jag ska surfa runt och kika på omvärlden, speciellt då på radiovärlden. Jag ska även hänga med webbutvecklingen. Som utpräglad .NET nissa har jag nu insett att jag måste ge mig på php som är det som gäller hos oss på jobbet. Så dagen har spenderats med tutorials för installationer av allt möjligt som ska finnas för php, så här svårt var det inte med .NET!

Mycoplasmabakterien som verkade ha flyttat över till Anna har antagligen flyttat hem igen eftersom antalet ljudeffekter originerande från lungtrakten har ökat igen. För att beskriva det hela är det som att på ett ben hoppa upp för trappor andandes genom ett sugrör och igensnuvad näsa.

1 kommentar:

Fröken Isakson sa...

Åh vad roligt att du kommer blogga om allt möjligt. Ser fram emot många inlägg =).