tisdag 10 juli 2007

Hanteverkare, igen

Igår ringde P från firman som ska sätta kakel och sånt i huset.
Du, vi täntke komma till er efter lunch idag! Jag åkte ut,städade av de utrymmen som ska flytspacklas och väntade och väntade...
Väntade fortfarande igår när jag gick och la mig!

Imorse ringde en något förlägen kakelnisse, jag kunde inte hålla mig utan frågade om det var efter lunch fortfarande idag? Han bad om ursäkt och sa att de skulle komma idag. Jag är i Stockholm svarade jag så du får ringa min pappa och be honom släppa in er.
De hade iaf ringt pappa när jag pratade med honom så vi hoppas för deras skull att de dyker upp!

I övrigt så är golvet i stort sett klart! Vi har endast klädkammaren om 2 kvm och två rader bakom kyl och frys i köket kvar.

Idag vet jag inte om det blir så mycket gjort för I och H kommer hem från USA. Vi har inte setts sen förra sommaren och jag längtar tills vi träffas igen.

Ha det nu gott

1 kommentar:

Fröken Isakson sa...

Usch, dessa hantverkare. Jag blir galen på att vänta på sånna. Att de aldrig kan komma som utlovat.