tisdag 8 januari 2008

Fortsättning på utseende

Det är mycket nu...
Jag har en liten bild om hur jag vill ha min blogg, mest inspirerat av hur andra har sina =)
Men man är ju inte så duktig på det här med bilder och komponerandet av dessa. Jag sprang på Gimp på nätet när jag letade efter hjälpmedel till detta bildskapande. Kan verkligen rekommendera det om ni inte redan provat. Googla gimp så ordnar det sig, alternativt hojta till så kan vi ordna fram installationen. Det smidiga med Gimp är att det inte är en tung applikation som totaläger hela datorn utan tre små smidiga fönster som innehåller det mesta som man behöver.
Nåja jag får leka vidare med det en annan dag.
Ha det gott

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst e det roligt med nytt utseende. Jag ska fixa till min nya blogg också tänkte jag =).

Trollisbo sa...

Ja det är väldigt roligt att fnula lite.