fredag 11 januari 2008

Jobbhelg

I helgen blir det mest jobb faktiskt.
Jag gick på jouren idag så nu är det en hel vecka av hysteriskt svarande och kikande på telefonen. Nån som är sugen på sisådär 20 sms om dagen utspritt över stora delar av dygnet...?
Igår var det en skön dag, jag kom hem skapligt och ägnade mig lite åt att putsa på de sociala färdigheterna, jag passade på att fika hos vännen L. Det var mycket trevligt och som vanligt överraskade lilla L med att ha lärt sig nya saker. Charmtroll.

I morgon ska jag ägna mig åt att städa ut julen och sambon ska också göra något liknande, sen ska det faktistkt också byggas en del, efter vad jag sett i hallen. Sambon har införskaffat långa fina eklister som ska täcka in under väggen i hallen, snyggt det kommer att bli.
Om tid finnes ska vi ta oss i kragen och bygga ihop kryddhyllorna i köksskåpet också.

Sov så gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej,
jag försökte svara på ditt mail flera gånger men jag får bara felmeddelande :(. Har du nån annan mailadress jag kan maila dig på? Maila mig igen i sånna fall. Kram

Trollisbo sa...

frk

Var det min jobbmail eller min gmail? Har haft problem med båda =)
Kram