lördag 5 januari 2008

Utseende

Under en fika med Linda igår fnulade vi med färgerna och hur man ändrar dessa. Jag har av ren lathet valt de som kommer med olika teman och igår kom vi på vart allt skulle ändras... Tror vi =) Så som min blogg ser ut nu är det ett resultat av olika ändringar här och där. Så nu ska jag sätta mig ner en dag och kika igenom alternativen. Fast... Jag är ju fyrkantig tekniker och pysslar mest med kodsidan av webbsidor så färger och dess kombinationer är inte min framsida.

Annars har dagen varit ett virrvarr av vassa skridskor då jag och systeryster med familj begav oss till Isstadion för att inviga lilla V´s julkapp. Han var mycket bekymrad över att han inte hade lika fina handskar som de har på Tv och inte heller att han var lika stor som dem. Efter lite övertalning om att man faktistkt kan lära sig när man är liten också for vi ut på isen. Som han log!

Som en liten och nu sliten kille sitter han med sambon och spelar "dinosaurier" på Wii. Fråga mig inte vad det är, sambon kom hem överlycklig med det i handen. "Det här spelade jag när jag var liten!"

Opps dags att återvända till systersdator för nu tokkraschade jag den, hihi, blir till att installera om alltihopa.

Ses

Inga kommentarer: