söndag 19 augusti 2007

Fuskar

Egentligen borde jag packa som en galning just nu... men.
Fastnade framför datorn när en riktigt bra låt började spelas på webbradion, inte tusan vet jag vad den heter men den är bra =) För att "ratta" in många, riktigt många, webbradiokanaler rekommenderas Screamer Radio. Fiffig liten app som hämtar direktadresser till de flesta webbradiokanaler i världen. Googla Screamer Radio och hämta hem!

Idag har jag faktiskt varit mycket effektiv, dock är jag i flera rum samtidigt. Mor och Far var uppe i huset imorse och hjälpte oss med handtagen till kökskåpen, det blev ruggit bra, som vanligt när de hjälper till. Pappa gjorde en mall i kartong sen var det bara att sätta dit hålen och borra och skruva, många bara där =) .

Passade även på när jag kom hem att prata lite med grannarna och påminna om att vi ska flytta så att de kan plocka bort sina pinaler ur trapphusen. Får se hur det blir med grannen på vån.2, vad sägs om två cyklar och tre skateboardar, ett volleybollset, ett golfklubbset för barn och en par sju skor! Vintertid är det något värre för då finns alla pulkor och sånt där också. =)

Nej Nu måste jag packa vidare, sitter här med lite kastsaker i knät och skriver. Snart, Snart måste det vara klart och vi läängtar! Flytta ut från denna tillvaro!
Ses på en soptipp nära dig, krams!

Inga kommentarer: