fredag 17 augusti 2007

Oj då...

Så var det Fredag igen!
Vart tog den här veckan vägen? Vad gjorde jag med tiden, sov jag bort den? Det här ska ju vara första veckan efter semestern så man ska ju lida hela tiden...
Nu är det dessutom snart dags att gå från jobbet, var här tidigt imorse. Jag var bland de 4 e-a bor som hittat till tåget 05:19 imorse =) Den snälla Jourmobilen väckte mig vid halv 4 på morgonen och den lät mig inte somna om utan det var i ilfart till jobbet och försöka reda ut vad som hänt.
Inte förrens vid 09 lugnade det ner sig och sen har jag gäspat hela dagen!
Ikväll är det lite samling ute vid huset och jag ska försöka hitta några starka pojkar som kan hjälpa oss att ta in pannan.
Idag har jag även gjort en anmälan om flytt av elen och Tele och sånt är klart!
Då så nu ska jag jobba på lite till ca en timme sen är det raka vägen till tåget för en timmes powernap!

1 kommentar:

Fröken Isakson sa...

Oj, det låter jobbigt med jour! Hoppas du hann ta din powernap. Vad spännande nu är det snart dags för flytt =).