tisdag 7 augusti 2007

Webbus

Myresjöhus har ett webbprojekt på gång...
Vi är en liten del av det på ett sätt som jag ska berätta mer om sen. Idag har jag busat lite =) Det är inte meningen att den webbplatsen ska vara unik men någon har "glömt" att skydda hela webbplatsen, skyddad är enbart direktlänken =) Som systemutvecklare/Programmerare och allmänbildad var det inte svårt att lista ut vilken url som inte var skyddad. Från den urlen var det bara att kliva in på sidan =) Nu är jag ju inte elak utan påpekade detta "fel" lite snyggt till min kontakt genom att fråga om innehållet på mitt bidrag till sidan...
Snabbt svar blev ok om innehållet och sen hur tusan jag sett sidan då den inte är publik, hihi. Nåja nu har jag busat klart!
Idag packas alla kära böcker ner, mina vänner får försvinna ner i sin mörka box för ett par veckor men sen ska de få nya sängar, läs bokhyllor! Sambon jobbar på ute i värmen och passar nog på att jobba lite utomhus i det fina vädret. Nej nu ska jag riva ner gardinerna och hämta morsan, det är dags att med lite finess städa av de klara rummen ute i huset. Gud så skönt det ska bli att få rena fönster. Fönstren i vår lägenhet nu är så otäta att när det regnar ute rinner det mellan rutorna...

5 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Skoj! Vi har inte ens sett hur vår sida ska se ut hos myresjöhus, så jag hoppas jag också får länk av dem snart :)

Ser ut att bli bra hos er! Måste kännas skönt att nästan vara klara, för oss är det ungefär ett år kvar innan vi har kommit dit ni är nu.

Mvh
Micke
Husbygge i Kvistaberg

Trollisbo sa...

Hej Micke
jo det var ju av misstag och nyfiken natur som jag ramlade in på den sidan, jag skulle inte heller fått se den ännu.

Jo det är skönt att snart vara klar, börjar kännas som att man vill ha tillbaka en del av sin fritid igen =) Ska ni bygga något själva?

Mvh S

Malin sa...

Jaså, du har kyvkikat på projektet.
Såg det bra ut då? =)
Ni ser ut att få det fint. När ska det bli inflyttning?
Mvh
Malin
hisingstorp.blogg.se

Trollisbo sa...

Malin

Jo det ser ut att bli jättebra med den nya sidan.

Tackar, det är inflyttning om ca 2,5 vecka.

Mvh S