måndag 20 augusti 2007

Postlåda och Säng

Idag har jag beställt en postlåda. =)
Det blev en brilliant från flexbox.se en silverfärgad med calligraphtext. Lundqvist-Eriksson 7A ska det stå. Texten är lätt och billig att byta ut om man tröttnar. Jag förklarade för den snälle mannen på företaget att jag glömt bort att beställa och att vi flyttar nu i helgen. Men det var ingen fara, de hjälper oss genom att skicka den imorgon så att vi har den på Torsdag =) Bra va?
Snälla människor finns det.

Även en säng har blivit beställd under dagen. En Figaro som jag skrev om tidigare. Dock är det ca två veckors leveranstid på den så att det blir till att hitta sängben i systerysters lådor tills dess. Nu gäller det bara att ordna så att det inte blir några missfärgningar på väggen, detta eftersom skrivande gärna står på huvudet och sover =)

Rörmokaren har inte hörts av under dagen och sambon har försökt ringa till honom för att kontrollera hur det går. Inget svar! Typiskt vår rörmokare han svarar aldrig i sin telefon. Vi får hoppas att det går bra, i annat fall borde han ju höra av sig. Spännande det ska bli att åka ut ikväll och se vad som har hänt på den fronten.

Idag ska jag åka förbi IKEA på vägen hem, det är dags för att köpa lite backar att ställa in i garderoberna. Det är ju endast en hylla med till varje garderob... Lite snålt kan man tycka.
Då så, nu hinner jag inte mer för nu. Hoppas att jag kan hinna fortsätta senare ikväll men det vet man inte. Jag kommer att behöva fortsätta ha jouren trots att jag skulle ha gått av den idag, suck. Men när det händer en kollega något så måste man ju ställa upp!
Ha det nu gott, krams

Inga kommentarer: