onsdag 29 augusti 2007

Brr!

Vad skönt det är...
Vi sover så gott i huset att det inte är sant, men ack vad det är kallt!
Just nu är inte någon värme påkopplad alls, detta beror på att vår grävnisse inte levererat ett korrekt antal termostater till golvvärmen. Detta skall åtgärdas på fredag då även vår premanenta el kommer att kopplas in.
Idag fyller lilla V. Fyra år blir han. Jag har lite opraktiskt hittat modellera som han ska få leka med, får se vad hans mamma tycker om det? Jag ska faktiskt också springa förbi en klädaffär och se till att han får ett par byxor också.
I huset känns det som om inget blir gjort just nu. Vi saknar en del saker i garderoberna men det ska jag be sambon om att vi sätter upp på torsdag kväll. Jag är ledig på fredag och då ska sovrummet göras iordning.
Fortfarande är det ingen av oss som ens vill ta i kameran, jag vägrar att föreviga detta kaos!

Hörs av senare

1 kommentar:

Å sa...

Här bor jag nu.